Vi giver adgang til nødsupport for kritiske hændelser uden for normale arbejdstider og er tilgængelig 24/7/365.
24/7 SUPPORT
SERVICEAFTALE
Vores serviceaftaleprogram giver brugere rettigheder til alle nye versioner, som udgives regelmæssigt.
SYSTEM HELBREDSTJEK
Indeholder en række tjenester designet til at holde ScanPlant NG-platformens software og IT-infrastruktur i en optimal tilstand samt opdateret version.
KUNDETRÆNING
Designet til IT- og teknisk personale, drifts- og produktionsledere samt medarbejdere på produktionsgulvet.
KONSULENTYDELSER
Designet til at fokusere på specifikke forbedringsopgaver med klare finansielle og forretningsmæssige mål for kundens drift.
SOFTWAREOPDATERINGER
ScanPlant NG udvikles løbende for at tilpasse sig skiftende markedsbehov og krav.
Accuratech tilbyder support alle ugens dage, hele døgnet og hele året.
Alle virksomheder oplever med jævne mellemrum mindre eller større driftsproblemer med deres produktionssystemer. Driftsikkerheden er afgørende for, at virksomheden kan sikre den optimale drift og oppetid i produktionen.
Accuratech tilbyder en supportaftale, der sikrer, at jeres driftssystemer er opdaterede. Skulle der opstå problemer, er vi klar ved telefonen med support, så I hurtigst muligt kan få genoptaget arbejdet og opretholde en effektiv produktion.
Rent praktisk har vi ved systemnedbrud eller driftsproblemer mulighed for at ”overtage” og se driftsystemets database, serverskærme og terminalskærme. Det sker via en sikker VPN forbindelse og fjernbetjening, som virksomheden stiller til rådighed. Fjernsupport er en yderst hurtig og effektiv måde at få hjælp på og betyder, at den fysiske afstand mellem os og virksomheden ikke er afgørende for hurtigt support.